Nina Ricci

Ninaricci

Nina Riccis modehus blev etableret allerede i 1932 og inden Anden Verdenskrig var huset særdeles veletableret. Efter krigen genoptog Nina Ricci sine aktiviteter og udvidede i 1946 med en parfumeafdeling.
Allerede i 1948 kom duften L'Air du Temps som stadig er på markedet den dag i dag.

Nina Ricci døde i 1970, men hendes søn, som længe havde været den drivende kraft i firmaet kørte firmaet videre. I 1987 lancerede Robert Ricci parfumen Nina til hendes ære. Den symboliser kvalitet og udvikling samt respekt og følsomhed overfor kvinder.

Nina Ricci mærket bliver forbundet med et følsomt og romantisk kvindeideal, hvilket kommer til udtryk i såvel husets tøj-designs og dufte. Senest er Peter Copping kommet til som husets chefdesigner, og han vil føre Nina Riccis arv videre og designe tøj, der får kvinder til at føle sig feminine og sensuelle.

Netop det moderne ses også i Nina Ricci dufte, hvor blandt andet den fransk interiør-designer Philippe Starck har genfortolket den ikoniske L'Air d Temps flakon i en yderst moderne udgave

Den seneste duftlancering er Ricci Ricci, der er kreeret til den Urbanne Prinsesse, der er på jagt efter en luksuriøs, sjov og feminin duft.

 

 

VIP kundeklub

Bliv medlem af Beauty Team's kundeklub:

Du får bl.a. flg. fordele:

  • Få ekklusiv tilbud kun for klubmedlemmer
  • Vær den første til at modtage gode tilbud på mail
  • Modtag invitationer til kundeaftener m.m.

gratis gaveindpakning | fragt 3900 kr. | fri fragt ved køb over 40000 kr.

GÅ TIL TOPPEN Til toppen